Positionering

De positionering van uw exportconcept

Producten of diensten die op de thuismarkt een succes zijn, kun je zelden één op één doorvertalen naar het buitenland. Er dient namelijk rekening gehouden te worden met andere eetgewoonten, andere gebruiken, andere talen en andere wetgeving. Hierdoor zijn vaak aanpassingen in de positionering van het concept nodig, bijvoorbeeld wijzigingen in receptuur, fysieke verpakkingen of verpakkingsdesign. Of nog ingrijpender: aanpassingen in het positioneren op een andere doelgroep via een ander distributie en/of afzetkanaal.

Contact opnemen
[wpseo_breadcrumb]

TEN the export network zorgt voor de juiste positionering

Wij hebben ervaring met het aanpassen van food concepten naar diverse markten. Voor De Ruijter verzorgden wij bijvoorbeeld een design- en positioneringsaanpassing en voor Brinta was een aanpassing van de fysieke verpakking noodzakelijk. Kunt u ook hulp gebruiken bij de positionering van uw exportconcept? Neem gerust eens contact met ons op!

Neem contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.