Actueel
Wij vinden het belangrijk om bij te blijven in ons vakgebied. Daarom reizen we veel en analyseren we markten, hebben we gesprekken met ondernemers, inkopers, overheden en consumenten en bezoeken we food beurzen en evenementen. We schrijven regelmatig over al onze bevindingen. Daarnaast schrijft TEN the export network blogs en artikelen voor FoodPro Network, de grootste interactieve foodportal van Nederland: www.foodpro-network.nl
DEVELOPMENT OWN LABEL ‘RECYCLABLE’ CHEESE
For years, AND Cheesetrade is ahead of trends! This company is cleaning cheeses, to give them a ‘second life’. AND wants to become less dependent of her suppliers and wants to expand internationally. [wpseo_breadcrumb]APPROACHTogether with the management, we first...
Export traditioneel ontbijtproduct
Een bekend Nederlands ontbijtproduct is zeer voedzaam en verantwoord, maar buiten de landsgrenzen nauwelijks bekend. Aan TEN the export network de taak om de potentie van dit A-merk artikel in het buitenland te ontplooien.[wpseo_breadcrumb]Aanpak Uit ons...
Dutch chocolate sprinkles in Switzerland
Chocolate sprinkles, or ‘hagelslag’, are a traditional Dutch product, used almost exclusively in the Netherlands for sandwiches. Our client was looking for a new region in which to develop a sales market for this product.[wpseo_breadcrumb]APPROACH The first market we...
Reorganisatie exportlogistiek Leaf
Cloetta heeft de afgelopen jaren diverse overnames gedaan, waardoor een complexe organisatie met een groot aantal Europese productievestigingen is ontstaan. Ondanks de heldere doelstellingen en de goede internationale strategie, liet de logistieke uitvoering te wensen...
Introduction Heks’nkaas in Denmark
Heks’nkaas is a very successful brand. In the Netherlands the product has reached a market share of 23% within three years time and won different awards. The taste of the product is that special and attracts such a wide audience that the idea was raised that this...
Introductie Heks’nkaas in Denemarken
Heks’nkaas is een bijzonder succesvol merk. In Nederland heeft het product binnen drie jaren tijd een marktaandeel van 23% bereikt en vele prijzen gewonnen. De smaak is zo goed en het product spreekt zo’n breed publiek aan dat men het idee had dat dit ook buiten...




